Beoordelingen van La Mora Obdam Obdam
Recente recensies
Patricia
Snelle levering en heerlijke pizza !!
Luijt
Heerlijke pizza’s en snelle bezorging! Top!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Joyce Croese
Haha was toen foutje met de datum🥱, maar hebben vreselijk genoten van jullie Pizza’s 🥳
Gabriel
Monique
de pizza was heerlijk ook de temperatuur was prima
Z
Lieve mensen, hygiëne is top en de pizza's zijn heerlijk! We zijn erg blij met La Mora in Obdam!
-
5 kwartier vn te horen besteld pas op verwachtte levertijd gebeld dat er geen tiramisu meer was. Ook besteld zonder paprika zat er wel in. Verder erg vet.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
CK
Agatha Bijvoet
Heerlijke pizza's , maar zou om 18.55 uur en het werd 19.53 uur. Na eerst nog te hebben gebeld, waar blijft de pizza. Jammer
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nathalie
De pizza’s waren lekker en warm maar helaas een uur te laat bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dennis
Erica
Snel bezorgd, goed heet en zeer smakelijk. Heerlijke knapperige pizza's
Jennifer poland
Ray Egthuijsen
Riaz
Pizza van super kwaliteit ambachtelijk bereid echt op z'n Italiaans echter de shoarmarol was ook wel top, super maar Turkse pizza waar de shoarma scheurde was niet goed gebakken verder top top top top
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
CK
Agaath Bijvoet
Pizza was erg goed. Beetje weinig knoflooksaus, maar deze was zalig. Dus volgende keer zal ik nog extra knofloosaus bijbestellen.
Karin
Fijn dat er een pizzeria is in obdam. Lekker en goed warm
Jennifer poland
Rico Mol
M Meijer Spaansen
Alles was lekker, goed warm,en binnen een half uur geleverd. Wij zullen hier wel vaker gaan bestellen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Cas
Hans Smink
De pizza’s waren heerlijk, heb ze wel opgehaald. Op de website lukte bezorgen niet goed.
Joke
Een heerlijke Lasagne goed van smaak echt "home made" Op tijd en goed warm geleverd. een dikke 10
J Bijl
Pasta Tonno is een aanrader! Heerlijk van smaak en een royale portie + heldere website/ communicatie.
Peerdeman
Voor het eerst weer heerlijke pasta carbonara gegeten, vers, goed op smaak, heerlijke kaas erbij Pizza was ook heerlijk!
R Van den Berg
Roos
Schouten
Heerlijke pizza’s! Wij hebben genoten.
Sander
Top pizza's erg lekker, nu ervoor zorgen dat de kwaliteit zo goed blijft :) Wij komen zeker een keer terug
Sophie
Door drukte werd de besteling flink later afgeleverd, maar zijn hier netjes van op de hoogte gebracht, en kregen twee gratis blikjes cola erbij. De pasta's waren heerlijk en nog goed warm!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M. De Oude
De pizza’s en pasta’s waren heerlijk. Prima temperatuur en keurig op tijd geleverd.
Belinda
Was echt heerlijk en zo snel bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jp
Eerste keer besteld Erg smaakvol en warm Dat gaan we zeker nog een keer doen En keurig op tijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jennifer
Het was weer top!
Mishtaq Ameen
Joost
albert smit
lekker ,
Martin
Duidelijk met zorg bereid,het was allemaal heerlijk
Heidi
Heerlijke pizza's! Echt een aanrader!
Petra
De pizza's en pasta waren weer heerlijk!
El
Top zo lekker gegeten
Marjo
Het waren heerlijke pizza’s 👌
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wieneke
Heerlijke pizza’s! Goede bodem, verse ingrediënten, veel keuzes en snelle bezorging. Echt een aanwinst voor Obdam!
Stefanie
Pizza’s en pasta’s smaakten heerlijk. Vriendelijke mensen die er werken!
Ron
Kwaliteit eten prima. Beloofde levermoment is niet behaald in beloofde aflevermoment. Er is wel netjes gebeld met een nieuwe status. Deze is net behaald. Mooi dat de vertraging is veroorzaakt door succes en drukte.
Gerrit
Heerlijke pizza vlotte bezorging,gewoon top.
Frank
40 minuten te laat door foutje maar werd netjes gebeld, + extra salami en 2 blikjes drinken gratis Erg lekker :)
Yvonne
Heerlijk genoten van al het lekkere eten!!!
Joyce
Awhhhh de bezorger was 10 minuten te laat🥱… excuseerde zich … niet nodig geweest 😉 Afijn de pizza was Yammmmmie🥳 ga zeker weer deze pizza Sicciliana bestellen😉
Obdam
De pizza’s waren erg lekker en werden keurig op de aangegeven tijd bezorgd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn blij met de pizzeria in ons dorp 🥳
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wilma Resseler
Snel en erg lekker!
Antoine van Gaans
Was uitstekend
Wim
Stipt optijd, warm en heerlijk.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M
Bezorging 20minuten later dan aangegeven, maar het was het wachten waard. Heerlijke pizza's. Heel heet bij aankomst, krokant, niet vet, rijk belegd en erg smaakvol.
Obdam
Conny Pannekeet
Was lekker
Jacqueline
Goed belegde pizza's Heerlijk warm thuisbezogd
Sjaak Dol
Geheel volgens bestelling, ondanks de zondagavond keurig snel geleverd. TOP!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dennis
Opzich lekkere pizza's. Alleen ze mogen wel wat beter belegd worden We hadden een pizza's met gorgonzola alleen dit waren maar 3 kleine stukjes niet echt wat je ervan verwacht. En een pizza met extra artisjokken erop maar dat was ook niet echt de moeite. Teleurstellend voor deze keer .
Rudy Bakker
Heerlijke pizza's
Belinda
Super lekker. En snel bezorgd
Daryo
Lekker zo als altijd
Steltenpool
Goede smaken, goede pizzabodem,heerlijk gegeten
Richard Kistemaker
Vriendelijk en goed Lekker gegeten
Anja Kruithof
Vandaag 2 pizza's en een pasta. Het zag er zeer smakelijk uit, was goed warm en we hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Wil
We vonden de lasagne een beetje flauw van smaak , hoeft niet echt pittig maar iets meer smaak kan best en het was niet echt heet , eerder lauw
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat de lasagne niet warm genoeg was en wat flauw smaakte. We nemen dit serieus en gaan hiermee aan de slag. Neem gerust contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
René
Heerlijke pizza’s!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕
T.v.d.Berg
De bestelling was war later maar de pizza smaakte goed
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕
Tessa
Heerlijke pizza’s!
Ria
In dorp al veel goede berichten gehoord en idd, pizza was heerlijk!
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕
Mike
Snelle bezorging, heerlijke pizza’s!
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Mitzie Van Duin
Wederom super in communicatie,prima pizza en heet bezorgd. Jullie zijn goed bezig bij La Mora, mooie aanwinst in Obdam
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕
Roelof
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Vincent
Reactie van La Mora Obdam
Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we u snel weer🍕
Babs
Pizza ham champignon besteld. Per punt anderhalf plakje champignon. Wat ik absokuut veel te weinig vindt aangezien het een champignon pizza is. Het is geen "bij" topping. In de ham zaten meerdere stukjes kraakbeen. Wat echt niet lekker eet dus ben zelf gestopt. Pizza hawai was rijkelijk belegd met ananas. (Heel fijn) Maar ook stukjes kraakbeen in de ham. Bezorging was prima. Pizza's waren nog goed heet. Broodje shoarma was echt goed, aldus opeter.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat de pizza ham champignon niet naar verwachting was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en onze excuses daarvoor. We nemen dit intern mee. Fijn om te lezen dat de bezorging goed was, de pizza’s nog warm waren en dat het broodje shoarma in de smaak viel. We hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.
Suzan
Reactie van La Mora Obdam
Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we u snel weer
B
Vriendelijke bezorger weer
Reactie van La Mora Obdam
Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we u snel weer
Jennifer poland
Het was weer helemaal top en bedankt voor de extra verrassing
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕
Renee
Pizza's waren goed warm, goed bedekt en goed gebakken.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕
Jolanda
Toppers en heerlijk optijd bezorgd!🍕
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕
Karin
De 1ste keer dat ik hem had was lekkerder dan de 2de keer, 2de keer te veel kaas waardoor het niet zo lekker was.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw review Karin. Jammer om te horen dat het de tweede keer minder goed beviel door de hoeveelheid kaas. We nemen uw feedback mee en hopen dat uw volgende bestelling weer net zo lekker is als de eerste keer.
John van Kampen
Op tijd en lekker, vriendelijk personeel.
Reactie van La Mora Obdam
Dank je wel voor u leuke review! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot snel!
Marijke Tromp de boer
Reactie van La Mora Obdam
Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we je snel weer!
EvR
Prima pizza's, vriendelijke bediening en een aanwinst voor Obdam!
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Frank Floris
Heerlijke pizzas,snelle bezorging,echte aanwinst in Obdam,prima!!!!!!
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Valentin
Heerlijk pizza’s en ook nog op tijd klaar.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Gertruda
Het smaakte weer heerlijk, bedankt! 1 pizza was niet de juiste , het werd gelijk goed geregeld en langs gebracht , service!
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Jeroen de Vries
Goede warme heerlijke pizza, snel bezorgd en snel bezorgd. In alles dikke prima mis alleen de fooi optie tijdens de betaling aangezien mensen tegenwoordig weinig tot geen kleingeld meer hebben maar eten was uitstekend
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
B. J
Heerlijke pizza’s, snel bezorgd door vriendelijke jongeman
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Jennifer poland
Al paar keer besteld wij zijn zeer tevreden
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Jennifer poland
Reactie van La Mora Obdam
Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we je snel weer!
Willem Teunissen
Heerlijke pizza , rijk belegd , keurig Op tijd bezorgd . Dit is een aanwinst voor Obdam . We gaan er zeker een keer heen om de sfeer te proeven na deze thuis bezorg ervaring
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
G.Breed
Heerlijke pizza’s Obdam en quattro stagioni en de spaghetti bolognese was ook prima ! Tot de volgende keer
Reactie van La Mora Obdam
Fijn dat alles goed beviel! Bedankt voor je review en tot de volgende keer.
Richard
Het was heerlijk en het pasta gerecht meer dan voldoende
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Karen
De pizzas waren wederom heerlijk! Wij hebben inmiddels zeker 15 verschillende geproefd en ze zijn allemaal echt heerlijk en deze mening deelt onze visite ook met ons! Compimenten en ga zo door!!
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Obdam
Heerlijk gegeten goede pizza’s
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Heidi
Lekkere pizza's besteld. Binnen een uur waren ze bezorgd, nog heerlijk warm. Zeer vriendelijke bezorger. Heerlijk gegeten.
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Sandra Snijder
Kan niet anders zeggen dan een heerlijke pizza. Genoeg om uit te kiezen en nog lekker dichtbij,
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Monique
Op tijd bezorgd en heerlijk!
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕
Reactie van La Mora Obdam
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕