Avaliações de La Mora Obdam Obdam

Avaliações recentes

5.0
Patricia
21 junho 2026

Snelle levering en heerlijke pizza !!

Luijt
21 junho 2026

Heerlijke pizza’s en snelle bezorging! Top!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joyce Croese
21 junho 2026

Haha was toen foutje met de datum🥱, maar hebben vreselijk genoten van jullie Pizza’s 🥳

Gabriel
19 junho 2026
Monique
19 junho 2026

de pizza was heerlijk ook de temperatuur was prima

Z
18 junho 2026

Lieve mensen, hygiëne is top en de pizza's zijn heerlijk! We zijn erg blij met La Mora in Obdam!

-
15 junho 2026

5 kwartier vn te horen besteld pas op verwachtte levertijd gebeld dat er geen tiramisu meer was. Ook besteld zonder paprika zat er wel in. Verder erg vet.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

CK
14 junho 2026
Agatha Bijvoet
8 junho 2026

Heerlijke pizza's , maar zou om 18.55 uur en het werd 19.53 uur. Na eerst nog te hebben gebeld, waar blijft de pizza. Jammer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nathalie
8 junho 2026

De pizza’s waren lekker en warm maar helaas een uur te laat bezorgd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dennis
6 junho 2026
Erica
4 junho 2026

Snel bezorgd, goed heet en zeer smakelijk. Heerlijke knapperige pizza's

Jennifer poland
3 junho 2026
Ray Egthuijsen
2 junho 2026
Riaz
1 junho 2026

Pizza van super kwaliteit ambachtelijk bereid echt op z'n Italiaans echter de shoarmarol was ook wel top, super maar Turkse pizza waar de shoarma scheurde was niet goed gebakken verder top top top top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

CK
30 maio 2026
Agaath Bijvoet
30 maio 2026

Pizza was erg goed. Beetje weinig knoflooksaus, maar deze was zalig. Dus volgende keer zal ik nog extra knofloosaus bijbestellen.

Karin
26 maio 2026

Fijn dat er een pizzeria is in obdam. Lekker en goed warm

Jennifer poland
26 maio 2026
Rico Mol
25 maio 2026
M Meijer Spaansen
25 maio 2026

Alles was lekker, goed warm,en binnen een half uur geleverd. Wij zullen hier wel vaker gaan bestellen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Cas
24 maio 2026
Hans Smink
24 maio 2026

De pizza’s waren heerlijk, heb ze wel opgehaald. Op de website lukte bezorgen niet goed.

Joke
20 maio 2026

Een heerlijke Lasagne goed van smaak echt "home made" Op tijd en goed warm geleverd. een dikke 10

J Bijl
19 maio 2026

Pasta Tonno is een aanrader! Heerlijk van smaak en een royale portie + heldere website/ communicatie.

Peerdeman
18 maio 2026

Voor het eerst weer heerlijke pasta carbonara gegeten, vers, goed op smaak, heerlijke kaas erbij Pizza was ook heerlijk!

R Van den Berg
17 maio 2026
Roos
16 maio 2026
Schouten
15 maio 2026

Heerlijke pizza’s! Wij hebben genoten.

Sander
15 maio 2026

Top pizza's erg lekker, nu ervoor zorgen dat de kwaliteit zo goed blijft :) Wij komen zeker een keer terug

Sophie
11 maio 2026

Door drukte werd de besteling flink later afgeleverd, maar zijn hier netjes van op de hoogte gebracht, en kregen twee gratis blikjes cola erbij. De pasta's waren heerlijk en nog goed warm!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M. De Oude
11 maio 2026

De pizza’s en pasta’s waren heerlijk. Prima temperatuur en keurig op tijd geleverd.

Belinda
11 maio 2026

Was echt heerlijk en zo snel bezorgd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jp
11 maio 2026

Eerste keer besteld Erg smaakvol en warm Dat gaan we zeker nog een keer doen En keurig op tijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jennifer
9 maio 2026

Het was weer top!

Mishtaq Ameen
4 maio 2026
Joost
3 maio 2026
albert smit
3 maio 2026

lekker ,

Martin
1 maio 2026

Duidelijk met zorg bereid,het was allemaal heerlijk

Heidi
29 abril 2026

Heerlijke pizza's! Echt een aanrader!

Petra
28 abril 2026

De pizza's en pasta waren weer heerlijk!

El
27 abril 2026

Top zo lekker gegeten

Marjo
26 abril 2026

Het waren heerlijke pizza’s 👌

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wieneke
25 abril 2026

Heerlijke pizza’s! Goede bodem, verse ingrediënten, veel keuzes en snelle bezorging. Echt een aanwinst voor Obdam!

Stefanie
25 abril 2026

Pizza’s en pasta’s smaakten heerlijk. Vriendelijke mensen die er werken!

Ron
22 abril 2026

Kwaliteit eten prima. Beloofde levermoment is niet behaald in beloofde aflevermoment. Er is wel netjes gebeld met een nieuwe status. Deze is net behaald. Mooi dat de vertraging is veroorzaakt door succes en drukte.

Gerrit
22 abril 2026

Heerlijke pizza vlotte bezorging,gewoon top.

Frank
17 abril 2026

40 minuten te laat door foutje maar werd netjes gebeld, + extra salami en 2 blikjes drinken gratis Erg lekker :)

Yvonne
16 abril 2026

Heerlijk genoten van al het lekkere eten!!!

Joyce
16 abril 2026

Awhhhh de bezorger was 10 minuten te laat🥱… excuseerde zich … niet nodig geweest 😉 Afijn de pizza was Yammmmmie🥳 ga zeker weer deze pizza Sicciliana bestellen😉

Obdam
12 abril 2026

De pizza’s waren erg lekker en werden keurig op de aangegeven tijd bezorgd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn blij met de pizzeria in ons dorp 🥳

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wilma Resseler
12 abril 2026

Snel en erg lekker!

Antoine van Gaans
6 abril 2026

Was uitstekend

Wim
5 abril 2026

Stipt optijd, warm en heerlijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M
4 abril 2026

Bezorging 20minuten later dan aangegeven, maar het was het wachten waard. Heerlijke pizza's. Heel heet bij aankomst, krokant, niet vet, rijk belegd en erg smaakvol.

Obdam
4 abril 2026
Conny Pannekeet
4 abril 2026

Was lekker

Jacqueline
3 abril 2026

Goed belegde pizza's Heerlijk warm thuisbezogd

Sjaak Dol
30 março 2026

Geheel volgens bestelling, ondanks de zondagavond keurig snel geleverd. TOP!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dennis
29 março 2026

Opzich lekkere pizza's. Alleen ze mogen wel wat beter belegd worden We hadden een pizza's met gorgonzola alleen dit waren maar 3 kleine stukjes niet echt wat je ervan verwacht. En een pizza met extra artisjokken erop maar dat was ook niet echt de moeite. Teleurstellend voor deze keer .

Rudy Bakker
29 março 2026

Heerlijke pizza's

Belinda
29 março 2026

Super lekker. En snel bezorgd

Daryo
28 março 2026

Lekker zo als altijd

Steltenpool
28 março 2026

Goede smaken, goede pizzabodem,heerlijk gegeten

Richard Kistemaker
28 março 2026

Vriendelijk en goed Lekker gegeten

Anja Kruithof
26 março 2026

Vandaag 2 pizza's en een pasta. Het zag er zeer smakelijk uit, was goed warm en we hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕

Wil
25 março 2026

We vonden de lasagne een beetje flauw van smaak , hoeft niet echt pittig maar iets meer smaak kan best en het was niet echt heet , eerder lauw

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat de lasagne niet warm genoeg was en wat flauw smaakte. We nemen dit serieus en gaan hiermee aan de slag. Neem gerust contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

René
23 março 2026

Heerlijke pizza’s!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕

T.v.d.Berg
23 março 2026

De bestelling was war later maar de pizza smaakte goed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕

Tessa
20 março 2026

Heerlijke pizza’s!

Ria
19 março 2026

In dorp al veel goede berichten gehoord en idd, pizza was heerlijk!

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕

Mike
18 março 2026

Snelle bezorging, heerlijke pizza’s!

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Mitzie Van Duin
15 março 2026

Wederom super in communicatie,prima pizza en heet bezorgd. Jullie zijn goed bezig bij La Mora, mooie aanwinst in Obdam

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕

Roelof
15 março 2026
Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Vincent
15 março 2026
Reacção a La Mora Obdam

Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we u snel weer🍕

Babs
15 março 2026

Pizza ham champignon besteld. Per punt anderhalf plakje champignon. Wat ik absokuut veel te weinig vindt aangezien het een champignon pizza is. Het is geen "bij" topping. In de ham zaten meerdere stukjes kraakbeen. Wat echt niet lekker eet dus ben zelf gestopt. Pizza hawai was rijkelijk belegd met ananas. (Heel fijn) Maar ook stukjes kraakbeen in de ham. Bezorging was prima. Pizza's waren nog goed heet. Broodje shoarma was echt goed, aldus opeter.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat de pizza ham champignon niet naar verwachting was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en onze excuses daarvoor. We nemen dit intern mee. Fijn om te lezen dat de bezorging goed was, de pizza’s nog warm waren en dat het broodje shoarma in de smaak viel. We hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.

Suzan
14 março 2026
Reacção a La Mora Obdam

Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we u snel weer

B
14 março 2026

Vriendelijke bezorger weer

Reacção a La Mora Obdam

Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we u snel weer

Jennifer poland
14 março 2026

Het was weer helemaal top en bedankt voor de extra verrassing

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕

Renee
13 março 2026

Pizza's waren goed warm, goed bedekt en goed gebakken.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕

Jolanda
9 março 2026

Toppers en heerlijk optijd bezorgd!🍕

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat de pizza’s hebben gesmaakt. Hopelijk zien we u snel weer!🍕

Karin
9 março 2026

De 1ste keer dat ik hem had was lekkerder dan de 2de keer, 2de keer te veel kaas waardoor het niet zo lekker was.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw review Karin. Jammer om te horen dat het de tweede keer minder goed beviel door de hoeveelheid kaas. We nemen uw feedback mee en hopen dat uw volgende bestelling weer net zo lekker is als de eerste keer.

John van Kampen
8 março 2026

Op tijd en lekker, vriendelijk personeel.

Reacção a La Mora Obdam

Dank je wel voor u leuke review! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot snel!

Marijke Tromp de boer
8 março 2026
Reacção a La Mora Obdam

Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we je snel weer!

EvR
8 março 2026

Prima pizza's, vriendelijke bediening en een aanwinst voor Obdam!

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Frank Floris
8 março 2026

Heerlijke pizzas,snelle bezorging,echte aanwinst in Obdam,prima!!!!!!

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Valentin
7 março 2026

Heerlijk pizza’s en ook nog op tijd klaar.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Gertruda
6 março 2026

Het smaakte weer heerlijk, bedankt! 1 pizza was niet de juiste , het werd gelijk goed geregeld en langs gebracht , service!

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Jeroen de Vries
5 março 2026

Goede warme heerlijke pizza, snel bezorgd en snel bezorgd. In alles dikke prima mis alleen de fooi optie tijdens de betaling aangezien mensen tegenwoordig weinig tot geen kleingeld meer hebben maar eten was uitstekend

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

B. J
4 março 2026

Heerlijke pizza’s, snel bezorgd door vriendelijke jongeman

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Jennifer poland
4 março 2026

Al paar keer besteld wij zijn zeer tevreden

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Jennifer poland
2 março 2026
Reacção a La Mora Obdam

Dank je wel voor de 5 sterren! We waarderen je steun enorm. Hopelijk zien we je snel weer!

Willem Teunissen
2 março 2026

Heerlijke pizza , rijk belegd , keurig Op tijd bezorgd . Dit is een aanwinst voor Obdam . We gaan er zeker een keer heen om de sfeer te proeven na deze thuis bezorg ervaring

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

G.Breed
2 março 2026

Heerlijke pizza’s Obdam en quattro stagioni en de spaghetti bolognese was ook prima ! Tot de volgende keer

Reacção a La Mora Obdam

Fijn dat alles goed beviel! Bedankt voor je review en tot de volgende keer.

Richard
2 março 2026

Het was heerlijk en het pasta gerecht meer dan voldoende

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Karen
28 fevereiro 2026

De pizzas waren wederom heerlijk! Wij hebben inmiddels zeker 15 verschillende geproefd en ze zijn allemaal echt heerlijk en deze mening deelt onze visite ook met ons! Compimenten en ga zo door!!

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Obdam
27 fevereiro 2026

Heerlijk gegeten goede pizza’s

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Heidi
27 fevereiro 2026

Lekkere pizza's besteld. Binnen een uur waren ze bezorgd, nog heerlijk warm. Zeer vriendelijke bezorger. Heerlijk gegeten.

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Sandra Snijder
27 fevereiro 2026

Kan niet anders zeggen dan een heerlijke pizza. Genoeg om uit te kiezen en nog lekker dichtbij,

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕

Monique
27 fevereiro 2026

Op tijd bezorgd en heerlijk!

Reacção a La Mora Obdam

Bedankt voor uw mooie review. Wij waarderen uw steun! 🍕